Att leda service och värdskap
Dagligen kommer vi i kontakt med service och olika typer av värdskap i någon form. Att leverera service i världsklass och bli än mer kundtillvända är något alla branscher behöver fokusera på framöver.
Att leda service och värdskap
Dagligen kommer vi i kontakt med service och olika typer av värdskap i någon form. Att leverera service i världsklass och bli än mer kundtillvända är något alla branscher behöver fokusera på framöver.
Förhandling
Att utveckla och förbättra din förhandlingsskicklighet medför bättre lönsamhet för dig och ditt företag. Du kan dessutom förbättra dina relationer till kunder, leverantörer och kollegor genom att lära dig förhandla mer effektivt.
Internrevision ISO 45001
Utbildningen vänder sig främst till anställda inom verksamheter som är arbetsmiljöcertifierade eller till personer som ska arbeta som internrevisor.
Internrevision Miljö och Kvalitet ISO 9001 och 14001
Internrevision är ett effektivt verktyg för att hjälpa verksamheter hitta förbättringar och öka sin förbättringspotential.
Projektmetodik
Här erbjuder vi en kurs i projektledning, med fokus på metodik, som är mycket praktiskt inriktad.
Förebygg stressrelaterad ohälsa
Denna kurs handlar om att öka förståelsen för hur stressen påverkar oss i vår vardag.
Förhandlingsteknik
Att utveckla och förbättra din förhandlingsskicklighet medför bättre lönsamhet för dig och ditt företag. Du kan dessutom förbättra dina relationer till kunder, leverantörer och kollegor genom att lära dig förhandla mer effektivt.
Ekonomi för ledare
Vi ägnar oss åt den strategiska översikten som ledaren behöver för att klara av sina uppgifter som ledare med budgetansvar.