Kundvård och bemötande
Dagligen kommer vi i kontakt med service i någon form. Vi reagerar också på hur denna service ges, positivt eller negativt. Den som har bra service får gott rykte och fler kunder samtidigt som de behåller de befintliga.
Ledarskap genom Extended DISC
Få en fördjupad självinsikt för att skapa en förståelse för egen och andras styrkor i teamet och på så sätt få ökad teamkänsla, samarbete och trygghet.
Ledningsgruppsutveckling
Vi hjälper ledningsgrupper att nå nya nivåer av samarbete, öppenhet och kommunikation, arbetsglädje med ökad effektivitet som resultat
LOU - Lagen om offentlig upphandling
Lär du dig grunderna i offentlig upphandling och hur du går tillväga när du lämnar anbud för att uppnå ett så bra resultat som möjligt.
Mobila arbetsplatsformar
Bra maskiner blir ännu effektivare och säkrare om de hanteras på rätt sätt. Kursen ökar kunskapen om hur man använder olika liftar och arbetsplattformar.
Optimera din tid – med hjälp av Outlook
Lär dig att hantera Outlook som ett betydelsefullt verktyg för att underlätta och effektivisera din arbetsdag likväl hur du kan sänka och hantera stress på ett bättre sätt.
OSA - Organisatorisk och social arbetsmiljö
Vad kan du som chef eller ledare göra för att skapa ett hållbart arbetsliv för alla?
SAM - Systematiskt arbete
Att systematisera sitt arbetsmiljöarbete förebygger negativa följder av arbetet, minskar driftstörningar och ökar engagemanget i arbetet. Det bidrar i längden till förutsättningarna för en bättre ekonomi i organisationen genom högre kvalité och lägre sjukfrånvarokostnader.
YKB - Yrkeskompetensbevis 35 h
Enligt lag måste alla yrkesförare med C/CE- körkort komplettera sin behörighet med yrkeskompetensbevis. Lagen gäller från 10 september 2009.