Innehåll
Många gånger är det inte vad som säljs som avgör utan hur det säljs. Säljare måste bli mer problemlösare och ta ansvaret för långsiktiga relationer med sina kunder. Säljare måste vara hederliga samt visa respekt och omtanke gentemot sina affärskontakter.
Kursen fokuserar bland annat på säljplanering, säljteknik – SPIN och relationsbaserad försäljning.
Syfte och mål
Utbildningen ska ge deltagarna kunskaper och insikter för att bli mer trygga och framgångsrika i alla kundkontakter. Genom kvalitativa kundmöten tillgodose marknadens krav på professionell bearbetning och genomförande av behovsanalyser samt presentera kundanpassade lösningar.
Målgrupp
Utbildning vänder sig till säljare med ett par års erfarenhet.
Datum
24 januari 2019
Ort
Piteå
Pris
Kurs 4 900 SEK/deltagare
Konferens 950 SEK/deltagare
Maxantal deltagare
12
Sista anmälningsdag
20 december 2018
Kontaktperson
Bokningar
Bokningen är stängd för detta evenemang.