Försäljning och affärsmannaskap för icke-säljare
Innehåll
Denna utbildning fokuserar på relationer och möten med kunder och den vänder sig till icke-säljare. Med icke-säljare menar vi den som har en annan titel än säljare i företaget men ändå kan påverka lönsamheten genom att sälja sin tid, sitt kunnande, sina idéer eller sitt företag men kanske viktigast av allt, att påverka kundernas syn på er som en viktig samarbetspartner, istället för enbart se er som en leverantör i raden av många andra.
Mål och syfte
Kursens syfte är att ge deltagaren kunskap om hur man vårdar och utvecklar kundrelationer, reagerar och agerar på köpsignaler och hur man får kunder att säga ja.
Målgrupp
Utbildningen vänder sig till företag och organisationer som är i daglig kontakt med kunder, och vill öka lönsamheten samt tillväxten hos nya och befintliga uppdragsgivare med sin nuvarande personalstyrka.
Kontaktperson
Gabriella Moritz
Vid för få anmälningar kan kursen komma att flyttas fram eller ställas in.